FANDOM

Według oficjalnego wyjaśnienia , schody te są schodami na których Piłat skazał Jezusa , problem w tym że schody te powinny znajdować się więc w Jerozolimie , a nie w Watykanie , dlatego Kościół katolicki tłumaczy iż pewnej nocy szwagrom aniołów właśnie te konkretne schody przyniósł do Watykanu ... dlatego wybudowano wokół nich Katedrę .

Jezus miał koronę cierniową i krew z jego głowy kapała ponoć na te schody i rzekomo nadal na nich są .

Po bokach stoją tabliczki , jeżeli uda ci się wspiąć po schodach i ucałować miejsca w których znajduje się krew , dostaniesz 90 dniowy odpust na przyszłe grzechy , 3 miesiące .

Ludzie od wieków wspinają się po tych schodach , robią to aż do dziś , wspinając się i całując schody . Marcin Luter wspinał się po tych schodach i w połowie drogi usłyszał głos " Sprawdiwliy z wiary żyć będzie " . Powstał wówczas z kolan i odszedł .

Całum Turuński jest falsyfikatem , nie są to schody po których chodził Pan Jezus , gdyby były - nie daje to żadnej mocy ani cząstki zbawczej , a nie są , gdyż są one dziełem pochodzącym z średniowiecza .

" Turuński Całun " . Setki lat traktowano go za absolutnie prawdziwy i czczono go jako relikwię . Cały świat został zaskoczony , gdy po sprawdzeniu w Angelii , w USA i Szwajcarii , wszystkie trzy miejsca niezależnie od siebie , doszły do tego samego wyniku : ów całum pochodzi ze średniowiecza i w żadnym wypadku nie jest całunem Jezusa Chrystusa . Pomimo tego , przez pewne wyjaśnienie , zostali ludzie zachęceni , aby czczić ten falsyfikat dalej jako relikwię i dalej pozostawać w Ujawnionym błędzie .

- Branhamista Edwald E. Frank , " Tradycyjne Chrześcijaństwo " , Rodział 1 , Strona 12