FANDOM

Albowiem przyjdzie czas , że zdrowej nauki nie ścierpią , ale według swoich upodobań nazbierają sobie nauczycieli , żądnych tego , co ucho łechce i odwrócą ucho od prawdy , a zwrócą ku baśnią

- II List Apostoła Pawła do Tymoteusza 4.3 - 4

Tak jak Ewolucja będąca nie mającym nic wspólnego z nauką a będącym pogańskim okultystycznym misterium jest kłamstwem , sprzedanym Europejskiemu światu i utrzymujcy jako prawdę , tworzących go - kościół katolicki .

Tak i życie pozaziemskie jest kłamstwem . Dyrektor Watykańskiego obserwatorium w rzymie , które przy okazji zwie się "Lucifer"  Ojciec Jose Funes powiedział :

" Jest prawdopodobne że istniało życie i może być to życie inteligętne , nie uważam że kiedy kolwiek spotkamy kosmite "

" Odkrycie Inteligętnych form życia nie oznacza że był inny Jezus , wcielenie syna Bożego jest unikalnym wydarzeniem w historii ludzkości i kosmosu "

Papież Franciszek ogłosił że gdyby wylądowali na ziemi marsjanie , chętnie by ich ochrzcił . Sam Watykan współpracuje z NASA , organizacji wydającej mijony z podatków , na poszukiwanie pozaziemskiego życia , zaangażowani w podbój kosmosu są takrze Mormoni . Watykan zgadza się z NASA w wielu kwestiach .

Konferencja NASA z udziałem naukowców i filozofów , teologów i reprezentantów Watykanu , w tym przedstawiciel Watykańskiego obserwatortium której celem było przygotowanie ludzi na odkrycie życia pozaziemskiego .

Pismo święte wyraźnie mówi że nie istnieje życie poza ziemskiego . Wyraźnie również twierdzi że nikt przed armagedonem nie schroni się ani na ziemi ani poza nią . Kościół katolicki stworzył naukową Ewolucję , teraz prężnie wchodzi na nowy etap zwiedzenia ludzi , atakując tym samym autorytet pisma świętego .

I nazwał Adam żone swoją Ewa , gdyż ona była matką wszystkich żyjących

- Księga Rodzaju 3:20

Sprawa " Kosmitów " - Demoniczne Zwiedzenie Edytuj

Amerykański Babtysta , Historyk i Dziennikarz Śledczy - Dave Hunt , posiadał wiedzę w temacie tak zwanego " ufo" , zebraną z całego świata . W jego książce " sekrety Ufo " , ufolog Don Elkins złożył następujące spostrzeżenie :

" Spostrzegłem że pewni ludzie mogą osiągnąć zjawisko kontaktu , po prostu przez bycie hipnotyzowanym , i ten sam komunikat przenika przez ponad 90 % spośród miliona słów odebranych przez tysiące ludzi na całym świecie . "

Odnosząc się do tego faktu Dave Hunt powiedział :

" Nikt nie wie czym jest hipnoza , nikt nie wie co się dzieje w umyśle , jest to zmieniony stan świadomości , który praktykowali Jogini i szamani , z tego powodu tracisz połączenie między twoim duchem i twoim mózgiem i oczywiście ten który cię hipnotyzuje , może cię kontrolować , stworzyć wszelkiego rodzaju podszepty , sprawić że pomyślisz że dzieją się rzeczy które się nie dzieją , przekonać cię że masz moce których nie masz , doświadczenia których nie miałeś , nawet wszczepiać wspomnienia , inne istoty , jeśli są tam inne myśli , mogą robić dokładnie te same rzeczy . "

Jhon Eccles , laulerat nagrody Nobla , w swoich badaniach nad mózgiem opisuje mózg jako " maszyne która może być obsługiwana przez duchy " . Istnieje jednak możłiwość aby poprzez poddanie się wpływą duchowym , odłączyć od kontrolii swojego umysłu na rzecz kogoś innego . Na przykład przez Joge , czy stany transtrendentalne czy hipnoze .

Dave Hunt stwierdza :

" Wierzę że to jest demoniczne , wszystkie dowody na to wskazują . "

Miejsce rzekomej katastrofy statku kosmicznego w Roswell , znajduje się na 33 stopniu szerokości geograficznej .