FANDOM

Był on Bogiem księżycem który poślubił boginię słońce . Razem spłodzili 3 boginie zwane córkami Allaha .Te 3 Boginie były nazywane Al-lat , Al-Uzza i Manat . Encyklopedia Religi wspomina że Allah jest to imię przed Islamskie i nawiązuje ono do Babilońskiego Bell ( Ball ) . - Encyklopedia Religii - hasło " Allah "

A więc geneza Allaha może wcześniejsze korzenie , pogańskie i niechrześcijańskie , a każde z nich wychodzi z Babilonu . Kim dokładnie jest Allah który jest obiektem kultu monoteistycznego w Islamie ?

By się o tym przekonać należy udać się do źródła Masońskiego , ludzi którzy przechowali całą tajemnice misteryjną .

" Prawdziwe Imię Szatana , według kabalistów , jest Yahweh odwrócone - bo szatan nie jest czarnym bogiem , ale zaprzeczeniem Boga . Dla wtajemniczonych to nie jest osoba ale moc . "

- Albert Pike , Morals and Dogma , strona 102

A więc jeżeli odwrócimy słowo Yahweh ( Bóg ) , przekonamy się jakie jest imie szatana , w którego Masoneriia wierzy .

Kiedy stajesz się " Shrinerem " czyli Masonem świątyni , to znaczy , kiedy osiągnąłeś już 32 stopień wtajemniczenia , kwalifikujesz się po 6 miesiącach zostać " Shrinerem " . Jeżeli jesteś chrześcijaninem - składasz przysięgę wierności na Biblie . Jednak w przypadku zostaniem Masonem świątyni , " Shrinerem " , składasz przysięgę na Allaha .

" ... z Koranem na ołtarzu , pieczętujemy naszą uroczystą przysięgę w imieniu Allaha , Boga Arabów , muzłumanów i mahometan , Boga naszych ojców . "

- James D. Saw and Tom C. Mckenny . The Deadly Deception ( Lafayette , Louisjana : Huntingoton House inc. 1988 )

Sprawdźmy więc jakie jest imie tego którego czczą ludzie oddający cześć szatanowi .

Jeżeli starannie zostanie odwrócona w języku Hebrajskim każda litera do góry nogami , to w odwrotnym piśmie otrzymujemy słowo i zaciskając je razem , otrzymujemy słowo ALLAH w jakim zapisuje się je w języku Arabskim .