FANDOM

Żyjemy w czasach ostatecznych. Na przestrzeni wydarzeń kościół katolicki a więc satanistyczny przemógł reformacje, ponad to chrześcijanie się podzielili, zbyt wielu zostało wymordowanych. Obecnie w dzisiejszych czasach na rzecz szatana mamy do czynienia z zniszczeniem chrześcijaństwa, wszystkie kościoły protestanckie, prawie wszystko możliwe , które stały za biblią , zmieniły się .

Co łączy ich zmiana? Utraciły biblijne nauczanie na rzecz czego? Co łączy praktycznie każdy kościół chrześcijański w dzisiejszych czasach?

Jakie stosunki? z kim na dzisiejszej fali Ekumenizmu? Z Kościołem Katolickim. Nastąpił ponowny powrót do początku , nastała ciemność 10 razy większa nisz wcześniej , ponieważ chrześcijan ponownie odebrana zostanie Biblia, jak wielu jest dziś zwiedzonych ? Jak wielu mamy teologów mówiących fałszywe słowa ? Jak wiele kościołów protestanckich które zostały zinfiltrowane i zniszczone od środka ?

Szatan przemógł chrześcijan . Jest tylko jeden sposób na obronę . Pora na nowo rozpalić reformacje .

Dziś po dzień kościoły rezygnują z Biblii na rzecz pojednania z Kościołem Katolickim , angażując się w swoje zepsucie i przyjmując jego szatańskie zasady . Każdy chce się bratać z papieżem i się przed nim kłaniać .  Kto z tych kościołów uczy jeszcze że kim jest Kościół Katolicki ? Kościół katolicki jest biblijnym kościołem szatana . Kto tego z nich jeszcze uczy ? Ludzie utracili znów ewangelie i wspólnie będą czynić obrzydliwości nierządów nierządnicy .

To jasny dowód tego że żyjemy już w czasach ostatecznych , i musimy się bronić przez odebraniem Biblii .

Wielka Brytania pod władzą Rzymu

Ruch Oxworcki

Światowa Rada kościołów , założona w Europie i sfinansowana przez zakon Jezuitów w celu katolickiego ruchu ekumenicznego w 1945 roku .

Światowa Rada Kościołów tworem Kościoła Katolickiego

Katolicki Ekumenizm

" Kilka wyłomów zrobionych w protestantyzmie , bez względu na to czy motywacje tych nawróceń będą szczere czy też związane z korzystnymi ofertami na których nie należy oszczędzać , jeśli dana osoba jest warta zachodu , powinniśmy na wszelkie możliwe sposoby zapewnić sobie pomoc z strony współczesnych myślicieli - jeśli można ich nakłonić na pisanie na korzyść naszej sprawy , to opłacajmy ich sowicie , albo pieniędzy , albo zaszczytami "

- The Jesuit Conspiracy : The Secret Plan of The Order " by Jacopo Leone Strona 97 - 103

Świadectwo byłego Jezuity - Alberto Rivera

Alberto Rivera - Były Jezuita , ujawnił on czym jest zakon Jezuitów i jakie są plany Kościoła Rzymsko Katolickiego . Obecnie jest on celem desperackich ataków ze strony katolickiej , Rzym zrobił wszystko by przed jego śmiercią zniszczyć jego wizerunek .

W celu próby obalenia jego twierdzeń zarzuca się mu że nie był on Jezuitą . Te fałszywe oskarżenia są kałmstwem .

Armando Rivera - Dokument Identyfikacyjny

Alberto Rivera - Dokument Identyfikacyjny

Dokument Identyfikacyjny wyrobiony za rządów Katolickiego Hiszpańskiego dyktatora Franisco Franco i wydana przez Rząd Hiszpański w 1967 roku , zawierający wszystkie szczegółowe informację , jest absolutnym dowodem na to że Alberto Rivera był księdzem Rzymsko Katolickim . Absolutnie wszystkie zarzuty skierowane przeciwko temu człowiekowi są absurdalne i fałszywę , jednak zgodnę z słowami Biblii mówiąca o prześladowaniach chrześcijan .

Błogosławieni będziecie, gdy ludzie was znienawidzą i gdy was wyłączą spośród siebie, gdy zelżą was i z powodu Syna Człowieczego podadzą w pogardę wasze imię jako niecne .

- Ewangelia Łukasza 6:22

" " Protestantyzm musi być podbity a następnie użyty dla korzyści papiestwa . " Była to taktyka przedstawiona przez Ignacego Loyole Papieżowi Pawłowi III . Jezuici natychmiast ruszyli do pracy , w tajemnicy infiltrując wszystkie grupy protestanckie - ich rodziny , miejsca pracy , szkoły , szkoły wyższe , uczelnie etc. Dzisiaj , Jezuici praktycznie ukończyli swoje dzieło . "

- Były Jezuita Alberto Rivera , 1975 rok , przedmowa do książki Edmona Parisa " The Secret History of the Jesuits "