FANDOM

Biblia mówi, że Bóg najpierw stworzył zwierzęta Morskie, a potem lądowe.

Jednak według pseudonauki okultystycznej religii Ewolucji, najpierw pojawiły się zwierzęta lądowe, które z żadnego powodu, wróciły do morza i stały się zwierzętami morskimi. Wierzą w to tak zwani "naukowcy", pomijając absurd, bezsens i głupotę tej wiary, przyjrzyjmy się jakie ma jeszcze problemy.

Po pierwsze nie ma ŻADNEJ skamieliny która mogłaby potwierdzić tę teorie. A co z Ewolucją ssaków morskich? Ewolucjoniści przedstawiają nam rysunki fantazji, stworzonych przez siebie hipotetycznych stworzeń w podręcznikach, jednak ta wyobraźnia nie potwierdza tej teorii, z prostego powodu - zmyślone stworzenia na nich przedstawione nie istnieją.

Mówi się że Graptolity są skamieliną przewodnią i że żyły miliony lat temu, niestety ale znalezione żywe w południowym Pacyfiku. Inny przykład kłamstwa - uczono, że Ryba Latimeria jest skamieliną przejściową i że nie żyje od Milionów lat, była ona zwana mięsniopłetwą rybą. Problem w tym, że ryby mięśniopłetwe żyją nadal, Latimeria, która według Ewolucji ma 325 milionów lat żyją obecnie. Ewolucjoniści mówią, że odnajdujemy te organizmy ponieważ żyją w głębinach oceanu - mają powolniejszy proces Ewolucji, nie, znajdujemy je dlatego, że Ewolucja jest kłamstwem, a zwierzęta morskie trudniej wykryć dlatego często używane są jako pseudo dowody na Ewolucje.

Wielki intelektualny Bohater pseudo nauki Ewolucji - Karol Darwin, spekulował lub też twierdził w swojej książce "O powstawaniu gatunków" że najprawdopodobniej Walenie mogły powstać z pływających niedźwiedzi.

Krajowe centrum nauk ścisłych w Ameryce , będące w rzeczywistości małą organizacją mieszczącą się w małym budynku której celem jest usunięcie chrześcijaństwa z szkoł w Ameryce , twierdzi że Wieloryby , powstały z Pływających w wodzie krów . Impotencja intelektułalna oraz znajomość Bilogii Ewolucjonistów jest niezaprzeczalna . Krowa jest Poligastryczna , opierająca się w pełni na trawieniu bakteryjnym w największym z jej 3 przedżołądków - Żwaczu , dociekanie logiki w fałszywym Ewolucyjnym myśleniu jest zbyteczne i pozbawione racjonalnych podstaw , pamiętając przy tym że kłamstwa które uczą jej propagatorzy w szkołach , świadomie okłamują ludzi .