FANDOM

Okultystka , jedna z najwyższych autorytetów 20 w. Jej wielkim naśladowcą był Adolf Hitler . Najwiękrza teozowka ubiegłego Wieku Helena  Petrowna Blavasky ( Blawacki ) , jest autorką " the secret dokrtine " . To ona stworzyła teorie o plemieniu Arian nad ludzi których poszukiwały ekspedycje SS Adolfa Hitlera w tybecie .

Lucyfer jest naszym kusicielem i naszym zbawicielem . Naszym inteligętnym obrońcą od czystego animalizmu .

- Helena Petrowna Blavatsky , okultystka " Isis Unfeilded " tom 2 str. 513 

" Ciekawe że w dzisiejszych spekulacjach o ewolucyjnych cyklach starożytna myśl zdaje się być wiernie oddana . Czyżby Herbert Spencer czytał i studiował pradawnych hinduksich filozofów , gdy pisał pewne ustępy swojej pracy " The First Principles " ? "

- Helena Petrowna Blavatsky " The Secret Doctrine " str. 482

Lucyfer symbolizuje światło , idee , postęp , cywilizacje , wolność , niepodległość , Luvcyfer to logos - wąż , zbawiciel .

'- ' Helena Petrowna Blavatsky " The Secret Doctrine " strona 171 , 225 , 255

Platon w piątej księdze " Republiki " , sugeruje metodę udoskonalania rasy ludzkiej poprzez eliminacje chorych i zdegenerowanych osobników a łączenie w pary doskonalszych istot obu płci .

- Helena Petrowna Blavatsky ' , okultystka " Isis Unfeilded " tom 1 , strona 119'

W jej działach często spotykane są zmianki o Jezuitach na temat ich roli w okultyźmie .

Jezuici praktykowali okultyzm w swojej najbardziej złowrogiej formie - czarną magie - więcej nisz jakie kolwiek inne stowarzyszenie . Jej właśnie zawdzięczają swoją potęge i wpływy ( ... ) Mesmeryzm lub hipnoza jest niezwykle ważnym elemętem okultyzmu . Jezuici byli obeznani z hipnozą i praktykowali ją całe stulecia przed Antonem Mesmerem i Charcotem .

'- Helena Petrowna Blavatsky , Paris , 12 Maja , 1888 , " Theosophy or Jesuitism ? "'