FANDOM

Święte miejsce dla Żydów i Chrześcijan , obecnie ponad 60 % Jerozolimy jest własnością Papiestwa, w tym wzgórze świątynne po podpisaniu porozumienia w Oslo w 1993 roku .

To Właśnie w Jerozolimie , Papiestwo posiada swoje przedstawicielstwo nie w zwykłej ambasadzie , a w Królewskim Pałacu " Noterdame Vatican representative " .

Oprucz tego w Jezrolimie znajduję się prawosławna " Cerkiew św. Marii Magdaleny w Jerozolimie " .

Tak zwani " chrześcijanie " którzy roszczą sobie prawa do tego miejsca to katolicy . Twierdzą oni że Jerozolima jest miejscem świętym dla chrześcijan i musi należeć do nich , pod przykrywką tego kłamstwa , kościół katolicki wysłał na śmierć i potępienie całe rzesze katolików w krucjatach , morderców i gwałcieli , którzy mordowali w drodzę do Jerozolimy każdego , a w samej Jerozolimie , okrutnie spalili Żydów w raz z samą ich synagogą .

Katolicym przejoł Jerozolimie po upadłym pogańskim Rzymie , na którego grobie , Papież stał się włądcą nowego katolickiego Rzymu , ten był wcześniej okupantem , gdyż Jerozolima od zawsze należała do Żydów .

Duch Antychrysta działał od zawsze w celu zniszczenia narodu żydowskiego , od czasu gdy Jezus dał ofiare na krzyżu za całą Ludzkość rozpoczynając czasy Pogan , szatan za wszelką cene chce zgładzić naród wybrany oraz chrześcijan . Do tych celów używał i używa on swoich ludzi , jego kościół - kościół katolicki .

Kościół Katolicki nie ma żadnych praw do Jerozolimy , należy ona do ŻYDÓW . Żaden chrześcijanin nigdy nie rościłby sobie praw do miejsca , które jest najważniejszym miastem Proroctw w którym udział mają Żydzi . Taki chrześcijan byłby jawnie przeciwko Bożemu Prorctwu o Izraelu .

Zaprzeczając że Jerozolima należy do Żydów , występuje się przeciwko Bogu i jego państwu Izrael .

" (1931) 90.407 mieszk., w tem 51.416 żydów, 18.500 chrześcijan, 18.000 mahometan. Czasy powojenne przyniosły zmianę wyglądu miasta: wokół miasta przedwojennego powstały przedmieścia, zamieszkałe przeważnie przez syjonistów, zmienił się gruntownie wygląd ruchu ulicznego wskutek pojawienia się samochodów, powstał cały szereg dróg i szos budowanych na sposób europejski. "

- Encylopedia Gutenberga " Jerozolima "

Wielka Nieżądnica Edytuj

Jerozolima nie jest wielką nieżądnicą . Nieżądnicą była w przeszłości . Obecnie jednak to Rzym jest Wielką Nieżądnicą . Na Jerozolime spada gniew całego świata , katolicyzm , islam , " ateizm " , każdy w nienawiści ma Izrael - państwo żydowskie , cały świat pragnie jego zniszczenia nie licząc jedynie jednostek pośród spaczonego i upadłego świata przed ducha Antychrysta .

Ludzie twierdzący że Jerozolima jest wielką nieżądnicom , a często nawet i bestiią , " argumentują " , na podstawie wersetu o " Czczeniu Boga Warowni " , że Izrael posiada Mury którymi oddziela się od całego świata , czyniąc z siebie warownie , a kultywują ją poprzez rzekomy największy na świecie system obrony , gdzie kobiety również są szkolone wojskowo a na skzolnych wycieczkach nauczyciele muszą być uzbrojeni aby bronić się przed atakami . Mówią oni że takie podejście do obrony jest kultem swojej warowni , że są oni największymi fanatykami pod tym względem .

Nienawiść do Israela całego świata jest dokładnie udukumentowana i wszystkim znana . Dzień w dzień w Israelu , dochodzi do mordów na Żydach przez Islamskich Terrorystów , kobiety , mężczyźni , dzieci , bez względu na wiek - są mordowani tak , aby ich agonia była jak najabardziej okrutna .

Jednak ludzie wyznjący Jerozolime jako Nieżądnice a więc będącymi wrogami Izraela , odbierają im prawo do obrony a ich samych za KONIECZNOŚĆ takiego postępowania - potępiają . Wielu tak zwanch Antysyjonistów , ma swój przyczułek w Polsce , oskarżenia płynące z ich ust są tym więkrzym znakiem obłudy naznaczonej w sumieniach piętnem występku , ponieważ z jednej strony kultywują oni powstańców i Polskich Partyzantów , pośród których znajdujemy kobiety i dzieci , jako wielkich obrońców narodu Polskiego - ale znajdujący się w tysiąc-krot gorszej sytułacji od 1947 roku państwo Israel , potępiają jako fanatyków , którzy oddają przez to cześć Bogu warowni której nie znali ich ojcowie .

Czy Chrześcijanie będący na terenie odgrodzonym od Islamskich terorystów murem również kultywują boga żydowskiej Warowni ? Czy Mniejszość Palestyńska również kultywuje boga Warowni ?

Dlaczego ludzie twierdzący że Jerozolima jest Wielką Nieżądnicą a Israel jest systemem Antychrysta i Bestiią z powodu kultu boga warowni poprzez samoobrone na wszystkich warstwach społecznych by móc przetrwać i się bronić , podczas gdy ich wrogowie mobilizują do ofensywnej terrorystycznej walki w celu mordowania żydów kilku letnie dzieci ?

" Podczas ceremonii zakończenia roku w przedszkolu w Gazie dzieci wystawiły przedstawienie teatralne o sprawnościach terrorystycznych. Udział w przedstawieniu wzięły dzieci z islamskiego przedszkola Al-Hoda z grupy A-Kuds kończące przedszkole w 2016 r. Dzieci ubrane w mundury polowe Islamskiego Dżihadu pokazywały podkładanie min przeciwczołgowych, zabijanie i porywanie żołnierzy wroga, odpalanie moździerzy i tak dalej. Filmy wideo dokumentujące to wydarzenie zamieszczono na koncie YouTube przedszkola i na stronie Facebooka w dniu 30 maja 2016. Szejk Chadr Habib, przywódca Islamskiego Dżihadu w Gazie, wygłosił mowę podczas ceremonii i powiedział, że dzieci wysyłają „przesłanie miłości” do świata, a ich przesłanie do Izraelczyków brzmi: Nie jesteśmy terrorystami, nie zmuszajcie nas do zabicia was. Przedszkole Al-Hoda mieści się w dzielnicy Zajtun w Gazie i jest prowadzone przez Maha Aszour. "

- Szczęśliwe dzieciństwo w Gazie , Erc Israel , Izrael.org.il , 01 czerwiec 2016

Wyznawcy tej teologi popadli w obłudę w celu podtrzymywania jakich kol wiek racji bytowych swojej wiary .