FANDOM

Joga jest wyrazem pochodzącym z sanskryptu i oznacza złączenie z Bramanem , czyli absolutem , czyli z wszechświatem aby uzyskać świadomość jednośći . Każda pozycja jogi , każda technika oddechowa jogi jest konkretnie zaprojektowana aby osiągnąć pewien stan świadomości która ma cię połączyć z boską , ksomiczną świadomością .

Nie można odzielić apsketu fizycznego Jogi od duchowego ponieważ aspekt fizyczny jest tak pomyślany żeby wjeść w ten stan świadomości .

Zatem jeżeli jesteś zainteresowany ćwiczeniami - stosuj taką gimnastyke która jest do tego przeznaczona . A nie ćwiczenia przygotowane do osiągnięcia jednosci z Bramanem .

Joga została zaprezętowana zachodniemu Światowi jako ćwiczenie zdrowotne . A tak naprawde to demoniczna technika umierania .

Joga jest ostatnią fazą życia hindusa zwaną Bramaczaria .Oddychanie nie prowadzi do rozwinięcia twojego organizmu lecz do stanu w którym przestaniesz oddychać .

Jest to technika umierania i otrzymania lepszej reinkarnacji , tak jest na Wschodzie . Więc jeżeli chesz ćwiczyć , wykonuj ćwiczenia do tego przeznaczone , w Jodze nie można odzielić filozofi od gimnastyki bo w końcu i tak wchodzi się w tę filozofie , która ma cię przekonać o twojej boskości .