FANDOM

Papież Stefan VII , rzekomy " zastępca Chrystusa " , objoł urząd Papieski nielegalnie , gdyż był on już Biskupem w Anagi . W celu jego objęcia , Papież Stefan VII , unieważnił poprzednika jako antypapierza przez niemoralny i absurdalny , bezbożny " Synod Trupii " , " zastępce Chrystusa " Papieża Formosusa , ponieważ to właśnie on mianował Stefana VII , Biskupem Anagii . Ostatecznie zbrodniarz Papież Stefan VII , został zamordowany .

Jeden z Papieży , Stefan VII był szaleńcem , kazał otworzyć grób swojego poprzednika , Papieża Formosusa , w dziewięć miesięcy po jego śmierci . Podczas tak zwanego synodu trupiego , cuchnącego trupa przywdział w szaty pontyfikalne , posadził na tronie w Laterianie , i postanowił przesłuchać go osobiście . Formusus został oskarżony i nielegalne przejęcie urzędu Papieskiego , był biskupem w innym pałacu i nie mial prawa stać się biskupem Rzymu . W związku z tym , według Papieża Stefana , wszystkie rozkazy i edykty , wydane przez Formosusa , były nieważne . W Imieniu Formosusa , odpowiadał nastoletni diakon . Uznano go winnym . Trup dowiedział się że jest antypapierzem . Rozebrano go do koszuli , i po obcięciu mu dwóch palców , którymi rozdawał błogosławieństwa , został wrzucony do Tybru . Ciało wyłowili zwollenicy Formosusa , i w tajemnicy pochowali . Później na powrót znalazło się w Bazylice Świętego Piotra . Stefan wkrótce sam został uduszony .

- Namiestnicy Chrystusa , Peter de Rosa

Synod Trupii , został później unieważniony przez " zastępce Chrystusa " Papieża Theodora II , doprowadzając falszywy dogmat Prymatu Piotrowego , do absurdu .

Protestant Oliver Cromwell. Cromwell rzeczywiście dokonał masakry katolików w Irlandii . To wiedzą wszyscy , O tym się mówi . Ale jakie było tło historyczne ? Od 1641 roku przez osiem lat. katolicy mordowali irlandzkich protestantów . Mordowali Anglików i Irlandczyków . W sumie około 150 tysięcy ludzi zostało zamordowanych , to dlatego Irlandia jest dzisiaj katolicka i nie ma tam protestantyzmu , poza Irlandią północną  . Właśnie z powodu tych zbrodni Oliver Cromwell ruszył na Droghede i oddał mordercą żniwo ktore bezwględnie zbieralii na niewinynch chrześcijanach .

Papież Innocenty III zmasakrował w Francji w mieście Bezie około 60 tysięcy Albigensów którzy byli chrześcijanami i nazwał to ukoronowaniem swojego pontyfikatu . Ten sam los spotkał Waldensów , Hugenotów , Husytów , Katarów i wielu innych .

" Papież Grzegorz XIII święcił wymordowanie francuskich protestantów z " Tedeum " .

- B. Harenberg , Kronika Ludzkości , Strona 437

Podczas krwawej rzezi w noc św. Bartłomieja zamordowano , na Polecenie Papieża , 70 tysięcy Hugenotów a 20 tyś kolejnych wymordowano później . 50 tysięcy uciekło z Francji ratując życie . To była intryga . Na zamku w Saint Angelo , działa oddały 4 wiwatujące salwy , w Rzymie radośnie zabrzmiały dzwony . Papież Grzegorz otoczony Kardynałami i dostojnikami , poprowadził uroczystą procesje do kościoła świętego Ludwika - tak byli zachwyceni że jednej nocy udało się wymordować Francuskich Protestanckich Hugenotów . Na tę okazje Papież wybił specjalny medal upamiętniający Rzeź w noc świętego Bartłomieja - medal z jego imieniem na jednej stronie , a na drugiej napis " Rzeź Hugenotów " .

" W noc tę w Paryżu katolicy urządzili podstępnie rzeź protestantów, zw. hugonotami, którzy masowo zjechali się tu z okazji zaślubin królewny Małgorzaty z królem Henrykiem z Nawarry. Rzeź rozpoczęła się na znak dany dzwonem z królewskiego pałacu, a trwała trzy dni i trzy noce. W Paryżu wymordowano wtedy 4000 protestantów. Przykład Paryża podziałał też na miasta prowincjonalne, gdzie zginęło od rzezi ponad 25 000 ludzi. Król francuski, Karol IX, przyzwolił na tę rzeź, a papież, Grzegorz XIII, na wiadomość o rzezi urządził uroczystą dziękczynną procesję, ogłosił jubileusz, zlecił króla francuskiego Boskiej opiece, zlecił też malarzowi wymalować dla Watykanu obraz, przedstawiający „krwawą kąpiel" w Paryżu, orazkazał bić medale pamiątkowe, przedstawiające anioła walczącego mieczem z nieprzyjaciółmi. "

- Józef Putek , " Mroki Średniowiecza " , 1935 , Strona 34

Wojna 30 Letnia Edytuj

20 maja 1631 Katoliccy żołnierze Cesarstwa Niemieckiego splądrowali i zrównali z ziemią Magdeburg, dokonując rzeźi 20 000 mieszkańców Protestanckich , Masakra wstrząsnęła Protestantyzmem na świecie .

Rzeź Katolickim oprawcą nic nie wskórała poza wiecznym potepieniem , tego samego Roku Protestanckie Połączone Wojska Szwedzko-Saksonie odniosły zwycięstwo nad Ligą Katolicką w Bitwie pod Breitenfield , odwracając losy Wojny 30 letniej i prowadząc ją do zwycięstwa Protestantyzmu .

I Wojna Światowa  Edytuj

Obalenie systemu carskiego przyniosło ze sobą nieunikniony upadek ustanowionego kościoła prawosławnego. Dla Watykanu który prowadził wojnę z kościołem prawosławnym od jedenastego wieku, upadek jego tysiącletniego przeciwnika był zbyt piękny aby mógł okazać się prawdziwym. Zło Bolszewizmu mogło tym sposobem być przyjęte, biorąc pod uwagę fakt zniszczenia przez niego kościoła prawosławnego z jednym jednak zastrzeżeniem, że powinien on dać kościołowi katolickiemu wolną rękę w dokończeniu zadania całkowitej eliminacji prawosławia z Rosji raz na zawsze.

Umowa została przyjęta i w tenże sposób stało się, że, podczas gdy Watykan nieustannie wybuchał przeciwko Bolszewizmowi, Bolszewicy na Kremlu i dyplomaci watykańscy w Rzymie rozpoczęli tajne negocjacje. Lenin zgodził się z papieżem. Utworzono aparaty. Komisje papieskie, z których kilkoma kierowali amerykańscy dostojnicy kościelni, wysłano do Rosji Bolszewickiej pod maską misji, z pomocą dla głodujących oraz podobnych.

Zarówno w Rzymie, jak i poza nim, kapłanom katolickim udzielono pośpiesznych nauk teologii oraz obrzędu prawosławia rosyjskiego. Nakreślono majestatyczne plany przejęcia kościoła prawosławnego w całości, włączając roszczenia co do bogactwa i ziem będących w jego posiadaniu; to miano jednak odłożyć na później, kiedy już katolicyzm objąłby władzę.

- Avro Manhattan , " Miliardy Watykanu " , Strona 124-125

Rewolucja Bolszewicka doprowadziła do upadku Patriarchatu Rosyjskiego , mającego najwiękrze władze i wpływy pośród wszystkich patriarchatów Prawosławia , Kościoły Burzono , Elementy Kultu palono publicznie na ulicach zmuszając samych wyznawów do odrzucenia wiary prawosławnej i przyjęcia przymusowego ateizmu pokoleniowego na okres 72 lat aż do Upadku Związku Sowieckiego w 1989 . Jednak głównym apogeum całkowitego zniszczenia prawosławia oraz jej wyznawców nastapiło za II wojny światowej , gdzie utopiono we krwii cały naród Roryjski .

Atak na Serbie który wywoał I wojne światową został obecnie zrzucony całkowicie jako wina na Serbów . Jednak Katolicka Austria już wcześniej planowała ją zaatakować podjudzana przez Papieża , taka miała być jej rola , rozpętać wojnę . Plany ataku na Serbie były jasne już 1913 roku .

" Austria planowała wojnę z Serbią w Sierpniu 1913 roku "

- The New York Sun , Grudzień 7, 1914, front page. “ Says Austria Planned War On Servia in August" , 1913

Papież Pius X w swojej nienawiści do ortodoksyjnych Chrześcijan , bezustannie podburzał Cesarza Austro-Węgier Franciszka Josepha aby " ukarać Serbów " . Po Sarajewie , 26 lipca 1914 roku , Baron Ritter , bawarski przedstawiciel Stolicy Apostolskiej , napisał do swojego rządu : " Papież aprobuje surowe traktowanie Serbów przez Austrię . Nie ceni on sobie wysoko armii rosyjskiej oraz francuskiej na wypadek wojny z Niemcami . Kardynał sekretarz Stanu nie widzi innej możliwości rozpoczęcia wojny przez Austrię niż rozpoczęcie jej teraz ... "

Oto Wikariusz Chrystusa zrzuca maskę , łagodny apostoł pokoju , święty Arcykapłan , którego pobożni autorzy przedstawiają jako umarłego ze smutku na widok wybuchu wojny .

- Edmund Paris , " Watykan przeciwko Europie "

W ten oto sposób udowodniono , że Pius wraz ze swoim sekretarzem stanu , gdy zachęcali oni najbardziej katolickiego cesarza do rozpoczęcia wojny , z oziębłością kontemplowali konsekwencje swojego czynu : ogólny konflikt , który nastawiłby Imperia środkowoeuropejskie przeciwko Francji i Rosji .

Wierzyli oni w precyzje oceny siły potęg zaangażowanych w wojnę . Tym jednak, co nie przewidziała Jego Świątobliwość, był udział Anglii w wojnie , a ostatecznie całego świata anglosaskiego , udział, który miał pokrzyżować ich plany by przechylić szale na korzyść Francji i wyzwolić ludności ortodoksyjne od jarzma wiedeńskiego .

Można by całkiem wyraźnie stwierdzić, że w 1914 roku kościół rzymsko-katolicki rozpoczął piekielną serię wojen. To właśnie wtedy, gdy hołd krwi, którą to zawsze zabierał od ludów, począł rosnąć do rozmiarów istnego potoku".

Stąd też odpowiedzialnością za tą zbrodnię jest niewątpliwie ogromne przestępstwo, która przez okres czterech lat miała wrzucić miliony zwłok Chrześcijan do kostnicy, cały kwiat młodzieży europejskiej i zbrodnią tym bardziej ohydną z uwagi na popełnienie jej z premedytacją.

- Edmund Paris , " Watykan przeciwko Europie " Strona 47 Papieże podżegali lub też uczestniczyli w większośc i, jeżeli nie we wszystkich wojnach europejskich na przestrzeni wieków .

- F. Paul Peterson , " Grób Piotra niedawno odkryty " , strona 63

Ed Rayner Ron Stapley - Mity Błędy i Oszustwa w Historii

" Rząd Serbii był poważnie wyczerpany niedawnymi wojnami i nie zakończył jeszcze podjętej po ich zakończeniu  reorganizacji armii . Zatem nie był po prostu przygotowany do wojny , podjoł także odpowiednio wcześnie próby przestrzeżenia Austraików przed organizowaniem wizyty Arcyksięcia . "

- Ed Rayner Ron Stapley , " Mity Błędy i Oszustwa w Historii " , Strona 40 - 41

Giovanni Giolitti , były premier Włoch , udzielił mowy przed parlamentem Włoch 5 grudnia , 1914 roku :

" Podczas Wojny Bałkanskiej , 9 sierpinia , około rok przed zacząciem wojny ( I wojny swiatowej ) podczas mojej nieobecności w Rzymie, otrzymalem od mojego znajomego , Signor'a Di Sana Giuliano nastepujący Telegram :

" Austria skontaktowała się z nami i NIemcami w sprawie podjęcia akcji przeciwko Serbom i definuje taka akcje jako defensywną, mając nadzieje uruchomić cacus foederis ( czyli wciagnac Wlochy i Niemcy do wojny ) Trojprzymierza, która ,  jest sprzeczna , uważam za nieodpowiednią . Ja  staram się  zoorganizować wspólny wysiłek z Niemcami żeby zapobieć takiej akcji ( ... ) , tylko musimy niezbędnie poinformować że nie uznajemy takiej akcji , jaka powinna być , jako defensywna i to  dlatego nie uznajemy tego za cacus foederis. Proszę , wyslij do mnie telegraf jak bedziesz w Rzymie jeżeli to akceptujesz . "

Odpowiedz Giovanni'ego Giolittiego :

" Jeżeli Austria interwniuje przeciwko Serbii, to jest jasne że cacus foederis nie może wejść w życie. To jest stopien, które bierze ona na swoje konto, ponieważ nie ma żadnego znaczenia czy jest to defensywa, ponieważ nikt nie zastanawia się nad zaatakowaniem jej (Austrii). To jest konieczne żeby ta deklaracja dotarła do Austrii jako  akcja normalna, prawna ( ... ) i musimy mięć nadzieje w Niemcach , żeby odradzili Austrii zaczynać tą ryzykowną zabawe .

Ten kurs został zatwierdzony i nasza interpretacja jest zatwierdzona prawnie, ponieważ nasza akcja nie zaniepokoji w żaden sposób naszych relacji z dwoma mocarstwami Ententy. Nasza deklaracja neutralnosci ogłosozne przez obecny rząd odpowiada na wszystkie aspekty, procedury Włoskiej polityki .

Nasza deklaracja neutralnosci ogłosozne przez obecny rząd odpowiada na wszystkie aspekty, procedury Włoskiej polityki, dostosowuje sie do interpretacji Traktatu o Przymierzu , ktore zostało przyjęte przez naszych sojuszników .

Czasy Współczesne , II Wojna Światowa Edytuj

W czasach współczesnych Kościół Katolicki zawarł przymierze z Mussolinim i Hitlerem , dosłownie doprowadził Mussoliniego do władzy . Papierz Pius XI i jego kardynałowie wychwalali Mussoliniego jako człowieka wybranego przez boga i zabronili sprzeciwiać mu się katolikom w dziedzinie polityki . W zamian za to w 1929 r.  Mussolini Podpisał Konkordat z Watykanem , czyniąc Katolicyzm jedyną religią we Włoszech .

Nie można zapomnieć o Abisyńczykach mordowanych przez żołdaków Mussoliniego , na polecenie jego spowiednika i doradcy ojca jezuity Tacco Pietro Venturi .

Watykan otrzymał 750 milionów Lirów w gotówce i miliard w Obligacjach państwowych . 4 Lata później , w 1933 r. zawarty został podobny konkordat z Hitlerem . Dzięki temu w przeciągu całej drugiej wojny światowej , Watykan otrzymał od Reżimu Nazistowskiego Setki Milionów Marek .

" Do Szanownego pana Adolfa Hitlera , wodza i kanclerza Rzeszy Niemieckiej . Z początkiem naszego pontyfikatu pragniemy zapewnić Was o naszym zaangażowaniu w duchowe dobro narodu niemieckiego powierzonego Waszemu przywództwu . Wzywamy Wszechmogącego Boga , aby zesłał Wam prawdziwe szczęście wypływające z religii ( ... )

- Papierz Pius XII , list do kanclerza Niemiec , Adolfa Hitlera , Rzym 6 Marca 1939 rok .

W 1917 roku  Jezuicki kojabiutor Włodzimierz Lenin oraz jego partia bolszewicka wprowadzili zasady komunizmu w Rosji . Własność materialna , cała ziemia i jej zasoby wliczając w to ludzi przeszły w posiadanie państwa tak jak to było wcześniej opisane przez Tomasza z Akwiny świętego kościoła i papieskiej encyklice Papieskiej Renum Nowaru Leona XII .

Lenin wprowadzając społeczny darwinizm w czym wymordował i zagłodził miliony ludzi , kanibalizm w tych czasach stał się powszechny . Lenin napisał że nie ma dla nich żadnej litości bo są tylko stadem tępych zwierząt .

Józef Stalin już jako młodzieniec studiował dzieła Karola Darwina , później jako dyktator skazywał na śmierć naukowców sceptycznych wobec ewolucjonizmu oraz projektów z nim związanych np. Eugeniki . W trakcie jego rządów 9 milionów ludzi umarło z głodu , kanibalizm ponownie przemienił ich w bez moralne istoty . Wymordował 40 Milionów swoich obywateli a 25 Milionów zginęło podczas Wielkiej wojny ojczyźnianej z Niemcami . Uważał litość i współczucie za oznakę słabości .

Podczas wojny z Finlandią zginęło 800 tyś. Rosjan natomiast straty Finów to około 30 tyś. Zabitych . Finowie jak później Niemcy byli zdumieni działaniem Rosyjskich dowódców , mieli wrażenie że Stalin chce ich pogrzebać pod stosami trupów własnych żołnierzy .

W samej bitwie o Mińsk zginęło kolejne 700 tyś. Rosjan . Czyż nie byli oni tylko prawosławnymi heretykami którzy według ekumenicznego soboru trydenckiego , zasługiwali jedynie na śmierć ? Czy Stalin nie był wiernym niewolnikiem sowich Jezuickich doradców ? Poskrebyszewa i Hemra ?

Faszystowska doktryna była i jest nierozerwalna z doktryną walki o przetrwanie ras wyższych . Benito Mussolini , Adolf Hitler , Generał Franco - Wierni synowie kościoła Katolickiego . Żaden z tych zbrodniarzy nie był skarcony ani słowem przez Piusa XI czy Piusa XII oraz kolejnych Papierzy , nie tylko ci także inni dobrzy Katolicy :

Porfirio Diaz , Anastasio Somoza García , Augusto José Ramón Pinochet Ugarte , Grégoire Kayibanda , Philippe Pétain , Jozef Tiso oraz Ante Pavelić - Lider Chorwckioch Ustaszów uhonorowany z honorami na Watykanie podczas gdy w tym samym czasie mordował heretyków - prawosławnych Serbów , nawet Hitler z zadziwianiem patrzył na Bestialstwo dobrych Katolików w Chorwacji .

" Nie jest już grzechem zabicie siedmioletniego dziecka jeżeli naruszy ono rozporządzenia ustaszy. Chociaż noszę szaty kapłańskie, często przychodzi mi chwytać za karabin maszynowy . "

- Katolicki duchowny Dionis Juricev

Kardynał Alojzije Stepinac skazany za zbrodnie wojenne przez trybunał w Hadze został wyniesiony na ołtarzu 3 Października 1998 r. przez Jana Pawła II , ogłaszając Beatyfikacje powiedział :

" Dzięki swojemu doświadczeniu , ludzkiemu i duchowemu błogosławiony Aloizy Stepinac mógł pozostawić swoim rodakom swoistą busolę która pozwala im odnajdywać właściwy kierunek .  Jej najważniejsze punkty to wiara w Boga i szacunek dla człowieka .

Jezuita Stepinac kazał wymordować wszystkich prawosławnych Serbów . Publicznie wołał "Zabijajcie Zabijajcie ilu zdołacie" . Nie mówili o tym w telewizji . To właśnie on wyznaczał potworów ojców Franciszkanów : Filipowicza , Majsterowicza i innych na komendantów obozów koncentracyjnych . Franszikanin Filipowicz osobiście mordował dzieci i chorych motyką w obozie w Bielsenowcu - Piekle na ziemi .

Ante Pavelić był wpatrzony w kardynała jak w święty obrazek . Po dokonaniu rzezi w której zaszlachtowano ponad pół miliona Serbów dobry Katolik Ante Pavelić ukrywany był przez watykańską administracje w Austriackich klasztorach .

" Chorwaci i Serbowie to są dwa różne światy. Biegun południowy i biegun północny, nigdy nie będą mogli żyć w jednym państwie chyba, że dzięki cudowi bożemu. Schizma wschodnia jest największym przekleństwem Europy, jeszcze większym niż protestantyzm. Nie ma w niej prawdy, moralności, zasad, sprawiedliwości i uczciwości . "

- Arcybiskup Alojzy Stepinać , nota z dnia 28 marca 1941 roku

W 2015 Roku Katolicy z ugrupowania Narodowego ONR w Polsce , wstawili film ukazujący Ante Pawelicia jako Boahtera . Film Katolickich Polskich Działaczy ONR wstawiony na kanał TRZECIA OPCJA , upamiętnia Katolika Ante Pavelića jako Boahtera i twórce niepodległej Chorwacji , tak katolicy upamiętaniają katolickiego zbrodniarza który odpowiada za śmierć i ludobójstwo Półmiliona Prawosławnych Serbów , narodu niesprawiedliwie krzywodzonego aż do dziś .

" Naród chorwacki musi pozbyć się wszystkich obcych elementów, które go osłabiały, a tymi elementami są Serbowie i Żydzi "

- Minister spraw zagranicznych NDH Mladen Lorković , 27 lipca 1941 roku

" Część Serbów wybijemy, część wygnamy a resztę, która musi przyjąć religię katolicką włączymy do narodu chorwackiego. Wszystkie nasze poczynania wynikają z wierności wobec religii i Kościoła Katolickiego . "

- Minister Edukacji NDH Mile Budak

" W jak najkrótszym czasie uśmiercić Serbów. To jest nasz program "

- Ojciec franciszkanin i gubernator cywilny Simić

Spróbujmy zrozumieć wojnę , kto stanowi problem w kościele Rzymsko Katolickim ? Po pierwsze kościół prawosławny stanowił problem - pierwsza wojna światowa zrobiła z tym porządek . Carat został usunięty a Rosja podporządkowana przez ateistyczny komunizm ( Poglądy Gospodarcze Kościoła Katolickiego ) , ale wszyscy przywódcy komunizmu byli katolikami . Zobaczmy na Niemcy , Wehrmacht jest już stworzony a Niemcy są podzielone - Niemcy północne a szczególnie wschodnie są protestanckie - to Luteranie , są sceptyczni co do papiestwa . Podczas gdy południe Niemieckie jest katolickie .

Do czego doprowadziła 2 wojna światowa ? Niemcy północne były zdewastowane , był zbombardowane bombami zapalającymi co było nielegalne , zgodnie z wszelkimi konwencjami . Zrzucili bomby zapalające na północne Niemcy . Hamburg był wypalany przez bomby zapalające , bomby takie nie niszczą tylko celów militarnych , spalają żyjących ludzi . Ich celem było zniszczenie ludzi . Następnie Niemcy wschodnie - cała strefa protestancka została odcięta i przeszła pod władzę Rosji Sowieckiej , na okres 2 pokoleń wymuszonego ateizmu - dziś nie ma tam już protestantów , protestantyzm został zniszczony . Kościół prawosławny został podporządkowany , wszystkie podlegają Rzymowi . Miliony Prawosławnych Serbów zginęło . To był tak potworne rzezie jakich świat jeszcze nie widział , dlaczego ? Aby uzyskać pełną kontrolę nad światem .

"Niektórzy jednak powiedzą, że katolicyzm wierzy w Boga. Jak tak naprawdę mogą oni wierzyć w Boga mordując zarazem 69 milionów ludzi i nadal mordując chrześcijan do dnia dzisiejszego w Meksyku, Kolumbii i Hiszpanii? Nawet Hitler był katolikiem tak jak wszyscy jego generałowie i doradcy. Czy papież kiedykolwiek ekskomunikował Hitlera albo któregokolwiek z jego generałów za te zbrodnie? Nigdy! W rzeczywistości, tak jak napisałem w swojej książce, Powstanie i upadek kościoła rzymsko-katolickiego, papież był tak samo zaangażowany w wojnę jak Hitler, czy katolik Mussolini i dlatego jest tak samo winny morderstwa sześciu milionów Żydów. Tak naprawdę, papiestwo było zaangażowane w,- lub też podżegało do większości, jeżeli nie wszystkich, europejskich wojen przez całe stulecia".

- F. Paul Peterson , " Grób Piotra niedawno odkryty w Jerozolimie "  Edycja 4 , strona 63

Ante Pavelić - twórca niepodległej Chorwacji