FANDOM

Medytacja Transtendentalna jest kłamstwem któte ma zwodzić ludzi . Po pierwsze nie jest transtendentalna . W hinduiźmie nie ma stanów transtendentnych , wsyzstko jest bogiem . Transtendenty oznacza wykraczający poza nas . W hinduiźmie nie ma nic poza nami , bo wszechświat jest bogiem . Zatem nie ma transtendencji , a sama medytacja nie jest skierowana poza nas lecz do nas . Jest spojżeniem do wewnątrz po to by tam znaleść prawdziwe "ja" . Jest formą  Jogi , czystą religią , hinduizmem a wielcy mistrzowie ją zlecający to kłamcy .

Jeżeli zapytamy osobe która stosuje medytacje , musimy wiedzieć że od mistrza dostała ona swoją mantre , jest ona tajna i posiadacz nie może jej nikomu wyjawić .

Ci ludzie zostali oszukani przez wielkich mistrzów jogi , powiedziano im że dostaną indywidułalną mantre specjalnie dla kogoś wybraną .

Jest tylko 16 podstawowych mantr dawanych każdemu zależnie od wieku i płóci w okresie inicjacji , a on nie chce żeby taka osoba o tym mówiła bo wtedy dowie się że tysiące ludzi powtarza tę "indywidułalną" mantre .

Poza tym twierdzą oni że ten bez znaczenia wyraz pomoże się zrelaksować i odprężyć , jest to kłamstwo . Jest to imie hinduskiego bóstwa jak każda mantra w medytacji . Czyli wzywa się imeinia hinduskiego boga , następnie dodzadzą następne słowo tej mantry brzmiące "nama" - czyli "oddaje ci pokłon" .

Oddaje się pokłon hinduskiemu bóstwu . Każdy uczcziwy jogin powie wam że mantra rozbudza wibracje i jako imie bóstwa przyciąga to bóstwo .

Powtarzając tą mantre , zapraszamy bóstwo by nas owładneło . Więc mamy mijony ludzi na świecie którzy wzywają hinduskich bogów .

Co mówi Biblia na ten temat ? Paweł napisał że to co poganie ofiarują swoim bogom , ofiarują demoną . Za każym bustwem stoi jakiś demon .

Nic dziwnego że wielu medytujących kończy opętaniem , samobójstwem , ląduje w zakładzie psychiatrycznym , lewituje z miejsca na miejsce i wychodzi z ciała i tak dalej ...

Jest to czysty Hinduizm przebrany i sprzedany zachodniemu światu .