FANDOM

Moral and Dogma - Moralność i Dogmat , została napisana Alfreda Pikea . Uznaje się ją za czołową w teologi masonerii . Tylko masoni na najwyższych szczeblach otrzymują tę książkę . A po ich śmierci , książka ta musi zostać zwrucona do loży . Dziś można podłączyć się do internetu i zajmówić Moral and Dogma lecz nigdy nie otrzyma się orginalnej książki , chyba że znajdziesz ją tam gdzie Mason umarł i książka nigdy nie została zwrucona , a po upływie kilku pokoleń ktoś ją znalazł .

Walter Veith otrzymał orginał ponieważ jego teść zajmował bardzo wyskoką pozycje w tych kwestiach i kiedy umarł wręczono mu tę książke w raz z pogaźną ilością informacji .

Templariusze Edytuj

W Czasach Średniowiecza , Katolicki Zakon Ustanowiony na straży Grobu Jerozolimskiego - Templariusze , był najbardziej wpływowym Zakonem militarlnym . Posiadł on siłę oraz Obracał Bogactwem . Później jednak siła Zakonu nie była Rzymowi Potrzebna , a Francuski król Filip Piękny , rozwiązał Zakon , a jego Mistrza - Demoleya , skazał na śmierć w piątek 13 , co za skutkowało zwyczajem nazywania tego dnia pechowym w hisotrii aż po dziś dzień . Oskarżono ich o Depatnie krzyża i zaślubiny z szatanem , a Zakon zniszczono z nazwy przejmując jego Majątki .  Zakon przetrwał jednak , ponieważ Templariusze schrnolini się w innym katolickim kraju - Hiszpani .

Oto Smymbol jakim Templariusze się posługiwali . Zakon nie oficjalnie istnieje do dziś poprzez prominentne i wtajemniczone osoby działające na rzecz Rzymu . W 19 wieku , Charles Taze Russel , rozpoczoł swoją działalność Kaznodziejską w Ameryce , rozpoczoł on Seriie Publikacji . Symbolem jego identyfikacji był Symbol Templariuszy . Od początku działania Organizacji Badaczy Pisma Świętego która przerodziła się później w Organizacje Świadków Jehowy , jej celem było atakowanie Protestanckcih Zborów poprzez wszelkie środki komunikacji co było szczególnie widoczne z Ruteforda . Ruteford jak i Russel odrzucili i zaprzecyzli wszelkim Protestanckim Droktryną , formując się na wzrór Kościoła Katolickiego z swoimi własnymi zmianami , zastępując Ex Katedra Objawieniami , a Jedynym Kanałem Łączności z Bogiem stało się nie Rzymsko Katolickie Kapłaństwo z Papieżem na czele , ale Ciało Kierowiczne w raz z swoimi wczesno Charyzmatycznymi Liderami . Obecnie rosiani po calym świecie , za wyjątkiem krajów w których można narazić się na śmierć jak w przypadku Biblijnych Chrześcijan , zamieszkujących Pakisan czy Chiny  , Świadkowie Jehowy wystąpują przeciwko każdej religijnej organziacji na danym terenie .

Templariusze , jak wszystkie inne tajne zakony i stowarzyszenia , miały dwie doktryny - jedną zatajoną , zastrzeżoną dla przełożonych którą była doktryna Joanitów : Drugą , jawną która był Rzymski Katolicyzm .

- Morals And Dogma p. 817

Templariusze byli poważnie oskarżani o plucie na Chrystusa i odrzucanie Boga na swoich przyjęciach . O rażące sprośności . O rozmowy z żeńskimi diabłami i oddawanie czczi ochdnemu bożkowi .

Koniec Dramatu jest dobrze znany i jak Jacqes de Molai zgineli w płomieniach . Jednak uwaga , to pochodzi z najwyższej pułki o masonerii .

Przed swoją egzekucją , najwyższy przełożony potępionego zakonu zorganizował i ustanowił coś , co później zaczeto nazywać tajemną , szczelną Szkocką masonerią .

W mrokach swego więzienia Wielki Mistrz stworzył cztery loże metropolie : w Neapolu - na obszar wschodni , w Edenburgu na obszar zachodni , w Sztokcholmie na obszar północny i w Paryżu na południowy . ( Inicjały jego imienia i nazwiska J.B.M. znalezione w tej samej kolejności na pierwszych trzech szczeblach , są jedynie jednymi z wewnętrznych i przekonywujacych dowodów na to , że taka była geneza współczesnego wolnomularstwa . )

- Morals and Dogma p. 820

32 Stopień w Masonerii , Najwyższy Władca Królewskiej tajemnicy - jest najwyższym poziomem szkockiej Masonerii .

Tajemną nauke starożytnych magów ukryto w mrokach starożytnych tajemnic . Zostało to połowicznie ujawnione , albo raczej zniekrztałcone przez gnostyków : oni nie pokazują całości . Snuto domysły pod wpływem niejasności okrywające żekome zbrodnie templariuszy . Cała sprawa spowita jest mgłą tajemnic które wydają się być nieprzeniknione w obrządkach najwyższej Masonerii .

- Morals and Dogma p. 839

Istnieje wyższy stopień , stopień 33 , ale jest to honorowy stopień .