FANDOM

Założycielem kościoła mormonów był Joseph Smith który był masonem 33 stopnia . Jego następcą był Brigam Young który również był masonem 33 stopnia . Książka "czarna szata" zdradza że był bliskim przyjacielem Petera De smet , jednego z bardziej wpływowych jezuitów w 19 w.

Smith twierdził że dostał od anioła mormoni złote tablice z nową nauką i wiarą w innego Boga , czyli nie tego w którego Smith wierzył dotychczas . W jego książce pod tytułem historia kościoła czytamy :

" Wieczorem otrzymałem pierwszy stopień wolnomularski w loży nauvoo zebranej w moim biurze . Byłem w loży masońskiej i osiągnąłem najwyższy stopień . "

- Historia kościoła , Marzec 15 , 1842 , vol 4 , strona 551 - 552 Joseph Smith

Jest to więc informacja z pierwszej ręki . Mormonizm został zapoczątkowany przez Masonerie pod kontrolą Jezuitów . W raz z masonerią mormonizm kontroluje cały projekt badania kosmosu w Ameryce . Każdy kto do tej pory był w przestrzeni kosmicznej był albo masonem albo mormonem . Organizacja posiada dostęp do bazy danych .

Ta baza danych będzie bardzo ważna gdy dojdzie do tak jak przepowiada Biblia zaostrzeń handlowych , tego kto może kupować a kto nie podczas nowego systemu dystrybucji .

Posiadają własne uściski dłoni na wzór masonerii , znajdujemy symbol wszechwidzącego oka w ich katedrach , na wzór masońskich lóż są prawie pozbawione okien .

Mormoni mordowali ludzi którzy chcieli odstąpić od ich fałszywej religii . Książka " Ukryte Fakty z Historii Kościoła Mormonów " ukazuję Historię o tym jak Mormoni mordowali ludzi którzy próbowali odejść od Mormonizmu . Znajdowano takich ludzi martwych na środku puskowia .

Wielokrotnie Mormoni toczyli walki nawet z innymi Amerykanami .

Nauki Edytuj

Podobnie jak świadkowie Jehowy , Mormonizm naucza że Jezus nie jest Bogiem , jest stworzeniem , tak jak też wolnomularstwo , okultyzm , Islam i nieoficjalnie katolicyzm . Nauczają że człowiek zgrzeszył by mógł odczuwać radość .

Mormoni twierdzą że szatan powiedział w Edenie prawdę a Bóg skłamał . Joseph Smith jak i Brigam Jang uważani za proroków nie spełniają żadnej kryterii biblijnej na której podstawie można ustalać proroków .

Mormonizm naucza że Bóg był kiedyś człowiekiem , a sam człowiek stanie się Bogiem . Mormonizm naucza również że Adam stał się Bogiem , do niego także kierują swoje modlitwy .

Mormonizm naucza że czarna skóra jest przekleństwem oraz że Kain poprzez naznaczenie przez Boga stał się czarny .

Mormoni nauczają że Adam jest Bogiem

- Sekcja 27 , Doktrine of discoures , verse 11

Niektóre grzechy mogą być odpokutowane jedynie własną krwią

- Journal of Discoures , vol 4 , strona 53

Jezus urdzoił się w Jerozolimie

- The book of Mormon , Alma 7:10

Jezus poślubił Mariie , Marte oraz inne kobiety

- Journal of Discoures , Vol 2 , strona 81 - 82

" Murzyni nie mają dostępu do kapłaństwa w tym życiu . W żadnym wypadku nie mogą powołania od Boga . Ewangelia zbawienia ich nie dotyczy . Murzyni nie są równi innym rasą , które mogą otrzymać niektóre z błogosławieństw , a zwłaszcza kapłaństwo i błogosławieństwa kościelne , ale człowiek nie stworzył tej nierówności . To dzieło Pana , oparte na jego wiecznym prawie sprawiedliwości , wynika z braku duchowej dzielności tych ludzi w stanie w ich pierwotnym stanie . "

- Bruce R. McConkie : Mormon Doctrine , 1966 , strona 527 - 528

Joseph Smith ogłosił siebie Bogiem w Miejsce Pana Boga .

"' Bóg sprawił że Aron przemawia do dzieci Izraela i On sprawi , że ja będe dla was Bogiem , zamiast niego , jeśli wam się to nie podoba to musicie się z tym pogodzić .' "

- Joseph Smith , Nauki Proroka , strona 363

Sprzeczności w Doktrynie Edytuj

Mormonizm naucza że musisz mieć więcej nisz jedną żonę by być zbawiony , jednocześnie jednak inne księgi Mormonów nauczają że jeżeli posiadasz więcej nisz jedną żonę - jesteś potępiony .

Cytaty Edytuj

" Jeżeli trafimy do piekła , wyrzucimy z stamtąd diabły i stworzymy niebo . Tam gdzie są ci ludzie , jest dobre towarzystwo . Co nas obchodzi gdzie jesteśmy , jeżeli w dobrym towarzystwie ? "

- Joseph Smith , 23 czerwca , 1843

" Jedną z najbardziej szkodliwych doktryn wymyślonych przez człowieka jest doktryna o usprawiedliwieniu przez wiarę , która to doktryna , zakorzeniła się w sercach milionów ludzi od czasów tak zwanej reformacji "

- Joseph Smith , The Restoration of All Things , strona 192

" Bóg sprawił że Aron przemawiał do dzieci Izraela i On sprawi że , że ja będe bogiem dla was zamiast Niego : Jeśli wam się to nie podoba , to musicie się z tym pogodzić "

- Joseph Smith , Teachings of the Prophet , strona 363

" Musicie nauczyć się być Bogami "

- Nauki założyciela ruchu mormonów Josepha Smitha strona 346 , 347

8 Marca 1873 roku , przemawiając z kazalnicy Namiotu Mormona w Salt Lake City , Przewodniczący Brigam Young oświadczył :

" Dibałeł powiedział prawdę ( o boskości ) ( ... )  Nie oskarżam Matki Ewy . Za nic w świecie chciałbym , aby owoc ów pozostał niezjedzony " .

- Dave Hunt , T.A MacMalchon , Zwiedzione Chrześcijaństwo , Strona 67