FANDOM

Czy wiesz kim był Nicolaj Tesla ?

To człowiek o którym nie uczą w szkole , był to najwiękrzy naukowiec na naszym świecie w całej histori . Wynalazł 20 wiek. oraz o wiele więcej , jednak wszystkie jego akta zostały po jego nagłeś śmierci przejęte przez Rząd Amerykański  skrywane w tajemnicy .

Był on Serbczykiem . Żył w Latach 1856 - 1943 . Jedną z masy rzeczy które odkrył i opatentował jest Prąd zmienny . Ten sam prąd używany dziś przez nas . Tesla był Geniuszem .

Człowiek który osiągnoł więcej nisz Einsten , który żył wtedy co Einstein i osiągnoł tyle ile on mógłby sobie nawet nie wyobrazić .

Człowiek który kwestionował wszystkie jego Teorie które zaproponował Einstein . Człowiek z którym właściwie Einstein się zgodził w 1920 r.

Człowiek oskarżany o magie , ukazany jako heretyk nowoczesnej nauki i szaleniec , jego ostatnią pracą którą pozwolono nam poznać , a raczej jedynie usłyszeć była nowa teoria Grawitacji .

Praca tego człowieka uznana została za tak niebezpieczną że nigdy nie została odtajniona przez rząd .

Otwarcie mówił o innych "naukowcwach" że dziś należy do nich - przyszłość , do niego .

Ten Człowiek był fizykiem bardziej doświadczonym nisz albert Einstein . Miał pamięć fotograficzną i operował 6 językami .

Niestety dzięki jego zdolnością i tym czym się kierował w życiu postawił przeciw sobie cały świat . Ucięto mu wszystkie fundusze by nie mógł dalej patentować wynalazków . Wszystko dlatego że był on chrześcijaninem . Kierował się w swoich odkrycicach pismem świętym w tym księgą rodzaju .