FANDOM

Teoria Pangei , czyli jednego super kontynentu który w procesie zwanym wędrówką kontynentów został podzielony na świat jaki widzimy dzisiaj - jest jednym z fundamentów teorii Ewolucji . Jest również kłamstwem nie mającym nic wspólnego z rzeczywistość .

Uczy się że wszystkie kontynenty były kiedyś połączone w jeden . Pseudo naukowcy mówią  że południowa Ameryka i Afryka wydają się do siebie idealnie pasować . Ale czego pseudo naukowcy umieszczający dane w podręczeniach w które uczniowie mają wierzyć nie mówią ?

Nie mówią że pomniejszyli Afrykę o 35 % - 40 % aby mogła pasować . Wcięto cały Meksyk i Amerykę centralną . Nie mówią także że obrócili w przeciwną stronę  dwa kontynenty , przykłady można by mnożyć , gdzie jest Meksyk ? Gdzie jest Panama ? Gdzie jest Kostaryka ? Gdzie jest Gwatemala ? NIe ma tego i o wiele więcej .

Pseudo nauka ewolucji stara się wmówić ludziom że kontynenty nie są połączone . Jednak co najważniejsze - jest to fakt , że gdy spuścimy całą wodę z oceanów ujrzymy ziemie gdyż kontynenty zawsze były , są i dużo wskazuje na to że będą połączone . Miejsca je dzielące są wypełnione wodą ale one wciąż są z sobą połączone , cała ziemia jest z sobą połączona , Teoria Wędrówki Kontynętów to oszustwo .

" Skorupa ziemi jest jednolita , nie ma pustki pod oceanami "

- Holt , Earth Science 1994 , strona 18

Kontynęty nigdy się od siebie nie odłączył , one są w dalszym ciągu połączone .

Faktem jest jedynie że kontynenty się lekko poruszają , a każde przesunięcie płyt tektonicznych prowadzi do olbrzymiej katastrofy .

Teoria Pangei wymaga milionów lat , ziemia nie ma milionów lat , nawet nasz świat nie ma milionów lat a co dopiero Miliardy jak zakłada Ewolucja , tak więc wędrówka kontynentów nie mogła się wydarzyć .