FANDOM

Ewolucja twierdzi że węgiel wytwarzał się mijony lat , węgiel powstaje z martywch szczątków roślin , pytanie - czy dzieje się to tak powoli jak mówi nam Ewolucja , czy stało się to szybko podczas potopu . Gdy woda pogrzebała szczątki roślin . Na całym świecie dokonuje się odkryć w węglu oznak ludzkiej pracy . W bryłach węgla znajdujemy ludzkie przedmioty jak dzwonki , podeszwy buta , dzbanki . Mówi się nam że węgiel utworzył się mijony lat temu , to nieprawda , został utworzony w wyniku potopu i jest w stanie powstać w szybkim czasie .

Mówi się dziś że węgiel kamienny formował się mijony lat , tak naprawdę skamienienie czego kolwiek trwa owiele krócej , na całtym świecie mijony szybko powstałych skamelin ogórków czy też innych przedmiotów , by węgiel brunatny zmienił się w kamienny wystarczy jedynie pogrzebać go pod wartswą gorącej wody jak podczas potopu .

Węgiel może utworzyć się w ciągu kilku godzin

- George R. Hill " Aspects of Coal Research , " Chemical Technology 1972 , strona 296

Narodowe Labolatorium Argonne wykazało , że węgiel można wytworzyć podgrzewając drewno , glinę i wodę w 150 stopniach Celcjusza w 36 Tygodni . Mowa tu o jego masowych ilościach .