FANDOM

Wielu chrześcijan zostało zwiedzonych przez wywodzące się z Wschodu prawo Reinkarnacji . Jest ono oczywistą bzdurą która została łagodnie sprzedana światu zachodniemu .

Reinkarnacja współgra z innym prawem , prawem Karmy . Oby dwa łączą się z sobą i są niemoralne .

Reinkarnacja jest prawem przyczyny i skutku , los jaki cię spotyka wynika z twojego życia w poprzednich wcieleniach , a więc zbierzesz to co zasiejesz . Biblia mówi że ktoś inny przebaczył nasz dług i mamy przebaczenie .

W ramach prawa reinkarnacji i karmy nie ma przebaczenia . Więc jeżeli byłeś w tym życiu , na przykład mężem który bije swoją żonę , to prawo reinkarnacji i karmy wymagają bym wrócił w następnym wcieleniu jako żona bita przez męża . Gdybyś był mordercą , to musiałbyś wrócić jako ofiara takiego samego morderstwa .

Oznacza to że zbrodniarz musi stać się ofiarą tej samej zbrodni . To z kolei oznacza że ktoś inny musi istnieć zbrodniarzem a on w następnym życiu stanie się ofiarą zbrodni która wymaga kolejnego zbrodniarza . Ten cykl jest nieskończony .

Karma i Reinkarnacja nie tylko nie rozwiązuje problemu zła ale i sama jest jego wieczną przyczyną , dlatego jest niemoralna .

Inną rzeczą na temat reinkernacji jest to ... że nie ma ona sensu . Czy nasz świat staje się na przestrzeni wieków coraz lepszy ? Czy ktokolwiek pamięta błędy popełnione w poprzednich życiach i teraz ich nie pwotarza stając się lepszym ? Jaki jest sens doświadczeń z poprzedniego życia skoro nie możemy z nich korzystać ? Staczamy się coraz niżej , to jest bezsensowne . Mamy tą samą szanse na popełniane tych samych błędów .

Karma jaką sobie tworzymy wymaga dobrego życia w poprzednim życiu a ta wymaga jeszcze dobrego życia w jeszcze poprzednim życiu i jeszcze poprzednim i tak dalej i tak dalej , to się nigdy nie kończy , dlatego mówi się że jest to cykl reinkarnacji z którego nie ma ucieczki .

Chyba że ... poprzez Joge - Joga .

Nauczycielem Jogi jest Sziwa - Bóg zniszczenia .

Na samym początku istniały trzy bóstwa które żyły w całkowitej haromoni oraz nicość z której wszystko się wyłoniło . Aż wkońcu te trzy guny w pewien sposób zeszły z tej harmoni , nikt nie wie w jaki sposób , a my wszyscy zbieramy rezultaty złej karymy która powstała w wyniku zaburzenia harmoni bóstwa .

Ludzie nie analizują tego prawa samodzielnie , widzą w nim tylko uczieczke od sądu . Zostawiają Jezusa tylko dla bezosobowego prawa które zmienić ich w komara lub drzewo , które zostanie zabite lub pocięte w wyniku karmy w porzednim wcieleniu .

Nie można równocześnie wierzyć w reinkarnacje i zmartwychwstanie . Gdybyś był reinkarnowany 100 razy a potem zmarchwywstał , to które z twoich wcieleń zostało by wskrzeszone ? Gdybyś zmartwychwstał oznaczało by to że pozostałe 99 wcieleń uległo by śmierć . A Bóg obiecuje że śmierć zostanie pokonana .

Prawo karmy sprawia że ludzie przestają sobie pomagać bo wierzą że stan w jakim teraz się znajdują jest wynikiem zła które dokonali w poprzednim wcieleniu więc musi ich dopaść karma . Karma jest w istocie usprawiedliwieniem zła .

Zaten Reinkarnacja jest zwiedzeniem niemorlanym , satanistycznym i sprzecznym z słowem bożym , jest religią szkodliwą .