FANDOM

I czyni wielkie cuda , nawet ogniem z nieba spuszcza na ziemie na oczach ludzi ...

- Objawienie 13:13

Niektórzy mówią że katolicyzm nie może być biblijną zwodniczym kościołem gdyż potrafi odpędzać duchy . Nie ma w tym argumęcie nic więcej , po prostu to . Otóż nawet w technice katolickich egorcyzmów możemy doszukać się zwiedzenia w pewnym kierunku . Mianowicie umieniejsza się w nich role boga , zwraca się uwage na muzyke , wodę nawet sól która ma żekomo pokonywać demona , oczywiście również używanie imienia Mari zamiast Jezusa , jest to niewątpliwe zwiedzenie samo w sobie .

Akurat w możłiwości odpędzania demonów czy czynienia przeróżnych cudów biblia wiele mówi , zwraca uwage byśmy na fałszywe cuda nie płynące od boga zwracali uwage i się wystrzegali . Z pewnością demon który opętał czlowieka nie może zostać pokonany przez Marie , sól , łagodną muzyke czy wode święconą , jednak nie ma to więkrzego znaczenia . To że demon może odstąpić od człowieka na rozkaz szatana jest w pełni możłiwe i obecnie to widzimy w kościele katolickim i wielu innych w raz z ich rzekomymi cudami .

Biblia mówi jasno , poprzez Jezusa , Boga  :

W owym dniu wielu mi powie : Panie , Panie ! Czy to nie my prorokowaliśmy w imieniu twoim ? I w imieniu twoim nie wypędzaliśmy demonów ? I w imieniu twoim nie czyniliśmy wilu cudów ? A wtedy on im powie : Nigdy was nie znałem , idźcie precz odemnie wy którzy czynicie bezprawie .

- Ewangelia Mateusza 7:22

"Nigdy was nie znałem" mocne słowa w ustach tego który powiedział "znam moje owce" . Ci którzy czynili cuda a tak naprawde byli zwodzicielami trzody .

A pan rzekł do mnie : Fałszywie prorokują prorocy w moim imieniu . Nie posłałem ich , ani nie deałem im poleceń , ani nie mówiłem do nich . Kłamliwe widzenia , marne wierzdżby i wymysły swojego serca wam prowokują .

- Jeremiasz 14:14

Biblia mówi żebyśmy wystrzegali sie tych którzy zaprzeczają prawdzie . Dlatego też żadne cuda nie gwarantują w nich źródła bożego , co z kolei bardzij wskazuje na to czym jest kościół katolicki .

" I czyni wielkie cuda ... i zwodzi mieszkańców ziemi poprzez cuda jakie dano mu czynić "

- Księga objawienia 13:13,14

" A są to czyniące cuda duchy demonów ... "

- Objawienie 16:14

" I nic dziwnego , wszak i szatan przybiera postać anioła światłości "

- 2 list do Koryntian 11:14