FANDOM

Założycielem kościoła scjentologicznego jest Lafajet ron Habet , po śmierci spoczoł w maozuleom w stanie nowy meksyk . Sam kościół powstał w 1950 roku . Bóg scjentologów nie jest zdefiniowany , jest bardzo ogólny , wmawia się ludzią że jest to jedyny prawdziwy chrześcijański Bóg .

Lafajet ron Habet jest uznawany za odkrywcę , w rzeczywistości kierował on wyprawą na karaiby ale nigdy tam nie dotarł , innym mitem są jego zasługi dla marynarki wojennej w wojnie na pacyfiku , jedyne medale jakie zdobł to medale przyznawane każdemu szeregowemu w II wojnie światowej , nigdy nie otrzymał nic więcej .

Ściślej mówiąc żaden fakt historyczny o Lafajet ron Habetcie głoszony przez kościół scjentologiczny nie jest prawdziwy . W Archiwach uniwersyteckich nie ma śladu o dyplomach jakie żekomo otrzymał .

Nowi członkowie scjentologów otrzymują testy , po ich wypełniniu dowiadują się że są w gorszym stanie nisz sądzą co nie ma nic wspólnego z rzeczywistością , lekiem na to ma być scjentologia .

Scjentolodzy łapią ludzi metodą marketingową po czym dowiadują się o nich jak najwięcej zbierając o nich informacje by dowiedzieć się jakie są ich słabe strony , np. czy jesteś w dołku psychicznym .

Są oni wyćwiczeni w metodach indoktrynacji . Zciągają oni potężne pieniądze z psychologicznych terapii wymieszanych w religijnej otoczce . W rzeczywistości uprawiają oni psychologie .