FANDOM

" To jest cudowana godność kapłanów , w ich dłoniach niczym w łonie błogosławionej dziewicy Mari następuje wcielenie bożego syna . Spójżcie na moc kapłanów , język kapłana tworzy Boga z kawałka chleba , to bardziej doniosłe nisz stworzenie świata . " - Eucharist Meditations , str. 111 ...

" Sobór Trydencji Sesja 13 : Kanon 1 mówi : Jeżeli ktokolwiek zaprzeczy że w przenajświętrzym sakramencie eucharysti , prawdziwie , rzeczywiście i substancjalnie nie są obecne ciało i krew w raz z duszą i bóstwem naszego pana Jezusa Chrystusa , a w konsekwęcji całego Chrystusa , lecz twierdzi że on jest w niej obecny jako symbol bądź znak lub moc - niechaj będzie wyklęty "

Żaden "Kapłan" katolicki nie jest w stanie dokonać żadnego rytułału Transsubsancjacji , jest to nadanie przez nich sobie samych bluźnierczego prawa Satanistycznego przeciw Bogu . Sobór Trydecki jasno potępił to co Jezus kazał bysmy czynili - pamiątke którą nam nakazał . Jasno potępił więc chrześcijan .

List do Hebrajczyków 10:14 - Jedną ofiarą , jednym poświęceniem , uczynił na zawsze doskonałymi tych którzy są uświęceni .

To wszystko jest jedynie po to by kultywować obrzydliwość , Satanistyczną msze w której kościół katolicki jasno przyznaje że nie jest upamiętnieniem Jezusa Chrystusa aż do jego przyjścia , Msza która sprawia że Jezus jest ciągle przybijany do krzyża , symbol niekończącej się nie przebłaganej ofiary , Satanistycznego rytułału mszy Katolickiej - Msza Zwiedzeniem .